Sunday, March 13, 2011

resume of the week

Interesting week the one just gone.

Talking about the blog I have been contacted by a potential sponsor and I confirmed my attendance as contributor on a budding web project called CHORUS+ECHO. Tomorrow I start sharing my posts on the community that talks about design, fashion, lifestyle, graphic, travel and so on. I think the project is interesting and, Jean-Robert and Luc, the founders are really kind and nice.
I am curious to know the result!

Talking about life in Berlin, yesterdaz afternoon we got exploring Bergmann straße in Kreuzberg. I have to say the feeling was the one you have when you walk in a marine resort 10 minutes far from our place: we went into some shops, looking for a kind of tote bags I saw online and we got for a small shopping in a Bio Company supermarket.
The Website is only in German, I linked it only to show how the Organic and Bio world is organized in Germany.
At night we have gone in a club in Ostkreuz called :// about blank.

The sky is gray today but the springtime is close, I hope the weather will stay like that so I can keep biking (last week I called my bike an old FIAT Ritmo Cabriolet of 1985).

Settimana interessante quella appena passata.

Per quanto riguarda il blog sono stata contattata da un possibile sponsor e ho confermato la mia presenza come contributor per un progetto web emergente che si chiama CHORUS+ECHO. Da domani inizierò a condividere i miei post anche sul questo portale che tratta di design, fashion, lifestyle, grafica, viaggi etc etc. Il progetto sembra interessante e, Jean-Robert e Luc, i due creatori sono molto carini e gentili.
Sono curiosa di vedere il risultato!


Per la vita berlinese ieri pomeriggio siamo andati alla scoperta di Bergmann straße in Kreuzberg. Devo dire che la sensazione era quella di una passeggiata in una località marittima a 10 minuti da casa: abbiamo guardato alcuni negozi, alla ricerca di alcune tote bag che avevo visto online e siamo andati a fare una micro spesa in un super mercato Bio Company.

Il sito è solo in tedesco, ma è più che altro per darvi l'idea di come il mondo del biologico possa essere organizzato e sviluppato in Germania.

Alla sera invece siamo andati a ballare in un locale a Ostkreuz che si chiama :// about blank.


Il cielo è grigio, ma le temperature sono primaverili, speriamo che il tempo regga durante la settimana, così posso contiuare ad usare la mia bici (che questa settimana ho definito una vecchia FIAT Ritmo Cabriolet del 1985).

.

2 comments :

James said...

Love the close-up photos. Real nice.

Luc said...

Thanks so much for your lovely words!

Luc (Chorus+Echo)